כל מה שרציתם לדעת

חלקנו את כל הפרטים והשאלות הנפוצות לקטגוריות, במידה ועדיין
לא מצאתם תשובות ניתן לפנות אלינו כאן

תשלומים ומכירות

אמצעי תשלום

באיזה כרטיס אשראי אפשר לשלם?

ניתן לשלם באתר בכל כרטיס אשראי, פרט לאמריקן אקספרס.

האם ניתן לשלם באמצעות paypal?

כן, ניתן לבצע תשלום באתר באמצעות Paypal, דרך קלה ובטוחה לתשלום אינטרנטי.

האם זה בטוח לשלם באתר?

כן, אין סיבה לדאגה, אנו עושים הכל כדי לשמור על פרטיותכם.

באתר זה קיימת אבטחת SSL מוצפנת והוא עומד בתקן סליקה  PCI DSS, תקן עולמי לאבטחת מידע בעסקים.

האם ניתן לבצע עיסקה בתשלומים?

ניתן לבצע עיסקה בתשלומים במקרים חריגים/הזמנות גדולות בתיאום עם נציג טלפוני.

האם ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית או באמצאות אפליקציות תשלום?

לצערנו כרגע לא ניתן לשלם בדרכים אלו.

התשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות Paypal.

אני חייב להירשם לאתר כדי להזמין ?

לא, אך אנו ממליצים להירשם על מנת שנוכל להשאיר אתכם מעודכנים במוצרים חדשים, הטבות מיוחדות ושתוכלו להזמין שוב בעתיד בקלות וביעילות. 

אם תבחרו שלא זה גם בסדר.

לפני השלמת ההזמנה נשאל כמה פרטים שיוכלו לעזור לנו לעדכן אתכם על סטטוס הזמנתכם בכל שלב ושלב, מהיצור ועד המשלוח, לשלוח לכם חשבונית וליצור איתכם קשר במקרה הצורך.

כל פרטיכם מאובטחים ולא נעשה בהם שום שימוש אחר מלבד זאת.

קופונים והנחות

קיבלתי קופון- איך אני ממש אותו?

בצע את ההזמנה כרגיל וממש לפני מועד התשלום תופיע לך שורת באנר "קוד קופון", הזן את הקוד וההטבה תעודכן.

האם יש כפל מבצעים והנחות?

לא ניתן לממש כפל מבצעים קופונים והנחות. קוד קופון אחד בהזמנה.

האם יש הנחה על כמות?

בנוסף למבצעים החמים שלנו לכמויות קטנות תינתן הנחה במעמד טלפוני להזמנות גדולות (30+).

חשבוניות

כיצד אוכל לקבל חשבונית מס?

החשבונית שאנו מנפיקים היא חשבונית מס.

היכן אני רואה את החשבונית?

חשבונית מאושרת דיגיטלית תקבלו אוטומטית לדואר האלקטרוני שלך בתום השלמת ההזמנה.

לא מוצא את החשבונית?

אם לא קיבלת חשבונית לדואר האלקטורני בתום תהליך ההזמנה, אנא בדוק שוב בכל קטגוריות הדואר האלקטרוני שלך (לרבות ספאם, מדיה חברתית וכו'). 

אם עדיין לא מצאת, אנא צור קשר עם השירות לקוחות שלנו בטלפון, במייל או בצ'אט.

 

ביטולים ושינויים

מהי מדיוניות הביטולים והשינויים?

כמו שאתם מבינים המוצרים מיוצרים ומודפסים במיוחד בשבילכם ברגע השלמת הזמנתכם.

לפי חוק לא ניתן לבטל/לשנות הזמנה של דפוס שאושרה אך אנו רוצים לעזור תמיד ולהיות לצידכם, לכן למרות האמור כל עוד ההדפסה לא נשלחה לדפוס לא תהא בעיה לבטל /לשנות את ההזמנה.

לשם כך במקרה של ביטול/שינוי אנא צרו קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות.

ימים א'-ה' 9:00-19:00, לא כולל שבתות, חגים, ערבי חג ומועדי ישראל.

במקרה של ביטול ינתן החזר מלא עד גובה עלות המוצר או קופון בשווי המוצר.

משלוחים

אילו אפשרויות משלוח קיימות? ולאן?

כדי לספק ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה והיעילה ביותר, המשלוח הינו חינם!!! משלוח לנקודת איסוף הקרובה לביתכם ללא תשלום! מעל 400 נקודות חלוקה בכל הארץ! 

אופציה נוספת של "שליח עד הבית" קיימת גם היא בתוספת סמלית של 15 ש"ח.

המשלוחים נעשים ע"י חברת HFD, אחת החברות הגדולות והמנוסות בארץ.

משלוחים ופריסה ארצית לכל חלקי הארץ למעט כפרים ערביים מסוימים ואזורים מסוימים בקו הירוק, פירוט נק' האיסוף מפורטות בתהליך השלמת ההזמנה או לחילופין באתר חברת המשלוחים.

 

תוך כמה זמן עד שאקבל את המשלוח?

אנו עושים הכל כדי שתקבלו את הזמנתכם בהקדם האפשרי! מרגע שליחת המוצר:

  • משלוח ללוקרים/נקודות איסוף (אופציית הבסיס)-

לאזור המרכז עד 4 ימי עסקים.

לאזורים מרוחקים* עד 5 ימי עסקים.

  • משלוח עם "שליח עד הבית"–  עד 3 ימי עסקים.

 

*איזורים מרוחקים- הוגדרו יעדים חריגים ע"י פירוט במפה הנמצאת באתר חברת השליחויות HDF, לרבות ישובי רמת הגולן, גבול הצפון, ישובי המגזר הערבי, ישבוי בקעת הירדן, ישובים מעבר לקו הירוק, ישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח ןישובי הערבה.

 

מהו זמן האספקה המהיר ביותר?

אנו עושים את מירב המאמצים כדי שתקבלו את המוצר ברמה הגבוהה ביותר ובמהירות הגבוה ביותר.

במקרה הטוב המוצר יגיע עד 2 ימי עסקים במקרה הפחות טוב עד 5 ימי עסקים.

לאנשים המוגבלים בזמן אנו כאן בשבילך, עדכנו אותנו ובנוסף אנו ממליצים על אופציית המשלוח "שליח עד הבית", למשלוח יעיל ומהיר יותר.

 

שלחתי את החבילה ישר לכתובת הנמען, האם זה משנה?

כן. החבילות נעטפות שונה כאשר המוצר נשלח ישירות לנמען.

אנא מלא את האופציה המתאימה בתהליך ההזמנה.

אני רוצה להזמין שני מוצרים לשתי כתובות שונות, מה עלי לעשות?

לא ניתן לבצע פיצול הזמנה על אותה הזמנה.

עלייך לבצע שתי הזמנות עם שתי כתובות שונות.

ההזמנה לא הגיע אלי

לצערנו דברים כאלה קורים ולא תמיד תלויים בנו.

נשמח לעמוד לשירותך תמיד, אנא צור קשר בהקדם עם שירות הלקוחות שלנו.

ימים א'-ה' 9:00-19:00, לא כולל שבתות, חגים, ערבי חג ומועדי ישראל.

*הודעה על אובדן תתקבל עד חודש לאחר ההזמנה.

נגרם נזק למוצר בעת המשלוח?

לצערנו דברים כאלה קורים ולא תמיד תלויים בנו.

נשמח לעמוד לשירותך תמיד, אנא צור קשר בהקדם עם שירות הלקוחות שלנו.

ימים א'-ה' 9:00-19:00, לא כולל שבתות, חגים, ערבי חג ומועדי ישראל.

*הודעה על נזק תתקבל עד 48 לאחר קבלת המשלוח.

סטטוס משלוחים

ביצעתי הזמנה ולא קיבלתי אישור לדואר האלקטרוני, מה עלי לעשות?

אי קבלת אישור לדואר האלקטרוני דינה כאי אישור הזמנה.

או שכתובת המייל שהזנת מלכתכילה הייתה שגויה או שהזמנתך לא התקבלה בעקבות תקלה טכנית.

אנא צור קשר עם השירות לקוחות בהקדם האפשרי!

ימים א'-ה' 9:00-17:00, לא כולל שבתות, חגים, ערבי חג ומועדי ישראל.

 

עברו 4 ימים ולא קיבלתי שום עדכון על הזמנתי

אנו מעדכנים על כל שלב בתהליך הייצור ההזמנה והמשלוח, אם לא קיבלת שום עדכון לאחר הזמן האמור, אין סיבה לדאגה אנחנו פה בשבילך.

צור קשר בהקדם עם שירות הלקוחות ונפתור את הבעיה.

ימים א'-ה' 9:00-19:00, לא כולל שבתות, חגים, ערבי חג ומועדי ישראל.

לא קיבלתי את כל המוצרים שהזמנתי

אין סיבה לדאגה, אנחנו פה בשבילך. כנראה שנפלה טעות טכנית או בזמן שליחת המוצר.

אנא צור קשר עם שירות הלקוחות בהקדם ונעשה הכל לעזור לך.

ימים א'-ה' 9:00-19:00, לא כולל שבתות, חגים, ערבי חג ומועדי ישראל.

איך ניתן לעקוב אחרי המשלוח שלי?

עדכון על מצב החבילה מתקבל לדואר האלקטרוני שלכם בכל שלב ושלב, מהיצור ועד הגעתו אליכם.

 מעבר לכך תוכלו לעקוב אחרי המשלוח שלכם בקלות באתר חברת השליחוית HFD. 

מעקב משלוחים בקישור הבא:

מעקב משלוחים

האם ניתן לאחד מספר הזמנה ללקוח אחד?

ניתן לאחד בתנאי שהחבילה לא נשלחה כבר אליכם.

נשמח לעזור לכם, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו למענה וטיפול מהיר ויעיל.

ימים א'-ה' 9:00-19:00, לא כולל שבתות, חגים, ערבי חג ומועדי ישראל.

כמה זמן תמתין החבילה בנקודת איסוף?

תוכלו לאסוף את הזמנתכם מנקודת האיסוף שבחרתם

ללוקרים- עד 3 ימים עסקים מיום הגעתה.

לנקודות איסוף (חנויות)- עד 7 ימי עסקים.

לקוח שלא יאסוף את הזמנתו בחלוף פרק זמן זה, ישא בעלויות המשלוח הנלוות.

כיצד ניתן לשנות את כתובת המשלוח?

ניתן לשנות בתנאי שהחבילה לא נשלחה כבר אליכם.

כחלק מהשירות המהיר, מיד בתום סיום הזמנתכם אנו מתחילים ליצר את המוצר במיוחד בשבילכם והמוצר נשלח אליכם במהירות האפשרית.

לכן, צרו קשר בהקדם עם שירות הלקוחות שלנו למענה וטיפול מהיר ויעיל.

ימים א'-ה' 9:00-19:00, לא כולל שבתות, חגים, ערבי חג ומועדי ישראל.

מוצרים

מה כוללים המוצרים שלנו?

אנחנו פה בשביל להעלות חיוך על האהובים עליכם עם הפתעות אישיות מחוץ לקופסא!

יצרנו פלטפורמה דיגיטלית קלה ויעילה. בואו לעצב את המוצר היחודי שלכם עם התמונות האישיות והברכה שלכם ושל אהוביכם בקלות ויעילות מכל מקום!

"Popout box"- קובייה בהפתעה! עיצוב ברכה מפתיעה לכל אירוע! עם התמונות האישיות שלכם, הברכה האישית שלכם והקונפטי המיוחד שלכם.

  • הקובייה ניתנת לתלייה ולשימוש רב פעמי.  

אופציה נוספת היא הזמנה מפתיעה לחתונה! המותאמת לזוג המאושר! (רק בהזמנה טלפונית).

"Popout card"- קובייה בהפתעה! ברכה מפתיעה לכל אירוע!  יום הולדת, גיוס, אהבה, החלמה מהירה, It's a boy/girl בן או בת, 

בעיצוב קבוע להזמנה מהירה ויעילה.

  • הקובייה ניתנת לתלייה ולשימוש רב פעמי.  

"Popout doll"- בובה בהפתעה! בובות חמודות מעוצבות ומפתיעות. חוויה לכל גיל! 

חד קרן, אריה, קוף, בנאי, תינוק וטבעת למאורסת הטרייה!

בנוסף לבובה המפתיעה תעצבו כרטיס ברכה אישי עם תמונה וברכה שתבחרו (אופציה זו תינתן רק בהזמנה באתר).

 

למי מיועדים המוצרים שלנו?

גיל 3-99.

לחיוך לצחוק ואהבה אין גיל! תמיד כיף לקבל ברכה אישית ומפתיעה עם תמונות וחוויות משותפות! 

לאיזה אירוע מתאים המוצרים שלנו?

המוצר מתאים לכל אירוע!

יום הולדת, יום נישואין, גיוס, יום האהבה/האם, חג, לא יודע/ת מה לקנות? הכל כבר נדוש?!

סתם בא לך להגיד לאמא לאבא לסבא/תא חבר/ה אח/ות אחיין/ית שאת/ה חושב עליו/ה.

הגעתם למקום הנכון. הצטרפו אלינו לשמח, להפתיע ולהעלות חיוך על פני אהוביכם.

 

איפה עוד אני יכול להרכוש את המוצרים חוץ מהאתר?

חוץ מאתר האינטרנט שלנו בקרוב תוכלו למצוא אותנו בחנויות הקרובות והמוכרות בפריסה ארצית.

הירשמו לחברים שלנו והישארו מעודכנים.

מה ההבדל בין קניה באתר לחנות?

המוצרים באתר עוברים התאמה פרסונלית ע"י הוספת תמונות וברכה לפי בחירתכם! למשל:

"Popout box" – קובייה מפתיעה בעיצוב אישי, תינתן להזמנה רק באתר.

גלויה אישית לבובה המפתיעה "Popout doll"  תינתן לזמנה רק באתר.

המוצרים בחנות הינם מוצרים בעיצוב קבוע הלא ניתנים לשינוי. למשל:

"Popout card" – כרטיס ברכה לכל אירוע בעיצוב קבוע + "Popdoll"- בובה מפתיעה.

אילו תמונות אני יכול להעלות?

צוות "Popout" יצר בשבילכם פלטפורמה דיגיטלית קלה ויעילה לעיצוב ברכה מפתיעה, להעלאת תמונות מכל מקום במחשב בטלפון הנייד בטאבלט וכו'.

ככל שתעלו תמונות יותר איכותיות כך איכות המוצר תהייה גבוהה ויפה יותר.

אנו ממליצים לא להעלות תמונות שנשלחו בוואצאפ, צילומי מסך או תמונות שקובצו, הן פשוט פחות איכותיות.

גודל התמונה במציאות הוא 7 ס"מ. לכן כאשר תעלו את התמונה תוכלו להתאים אותה ולראות אותה על הקובייה/גלויה.

פרטיות ואבטחת מידע

מדיניות אבטחת מידע

אנו בצוות "פופ-אאוט" עושים את הכל כדי לשמור על פרטיותכם ואבטחת המידע באתר.

אנו משתמשים באבטחת SSL מוצפנת ועובדים עם חברת סליקה בתקן PCI DSS, תקן עולמי לאבטחת מידע בעסקים.

אנו לא עושים שימוש בפרטיכם או תמונותיכם מלבד לשימוש להם נועדו. 

 

למה מבקשים ממני מייל?

כתובת הדואר האלקטרונית שלכם עוזרת לנו להשאיר אתכם מעודכנים על הזמנתכם, משלב הייצור עד למשלוח ועד פתח ביתכם.

אנו לא נעשה שימוש אחר מלבד זאת וכמובן לא נשלח לכם שום דואר אלקטרוני אחר מבלי הסכמתכם.

בכל מקרה של קבלת דואר לא רצוי ישנה אפשרות של הסרה מרשימת התפוצה על פי חוק.

אנו ממליצים להירשם לחברים שלנו לקבלת עדכונים שוטפים על הטבות, מבצעים או מוצרים חדשים! אנחנו לא אוהבים ספאם! ולא נציף אתכם בכזה.

האם יכולים להשתמש בתמונות שלי?

בשום פנים ואופן לא! אנו ב"פופ-אאוט" שומרים על פרטיותכם!

התמונות לא נשמרות ולא נעשה בהם שום שימוש מלבד יצור אותו מוצר שבחרתם לעצב!

 

עזרה ותמיכה טכנית

שכחתי את הסיסמא שלי

זה קורה לכולם.

אנא לחץ על כפתור "שכחתי סיסמא" ליד מקום ההתחברות לחברים והסיסמא תשלח אלייך מיד אל הדואר האלקטרוני שלך.

 

צריך עזרה בעיצוב?

צוות "פופ-אאוט" כאן בשבילך!

בנוסף לסרטון ההדרכה שתוכל למצוא בשורת המשימות למטה והסיור הוירטואלי בשלב עיצוב המוצר (כרגע רק למחשבי ואנדרואיד) המסביר איך לעצב, להזמין ועל כל תהליך ההזמנה, תוכל ליצור קשר עם נציג החברה בשעות מענה הטלפוני והוא ילווה אותך עד השגת התוצאה הרצויה.

 

אילו תמונות אני יכול להעלות?

צוות "Popout" יצר בשבילכם פלטפורמה דיגיטלית קלה ויעילה לעיצוב ברכה מפתיעה, להעלאת תמונות מכל מקום במחשב בטלפון הנייד בטאבלט וכו'.

ככל שתעלו תמונות יותר איכותיות כך איכות המוצר תהייה גבוהה ויפה יותר.

אנו לא ממליצים להעלות תמונות שנשלחו בוואצאפ, צילומי מסך או תמונות שקובצו, הן פשוט פחות איכותיות.

גודל התמונה במציאות הוא 7 ס"מ. לכן כאשר תעלו את התמונה תוכלו להתאים אותה ולראות אותה על הקובייה/גלויה.

איך אני יוצר קשר?

צוות "פופ-אאוט" כאן בשבילך. נתקלת בבעיה, רוצה לשאול שאלה/עזרה, אל תהסס ליצור איתנו קשר:

ימים א'-ה' 9:00-17:00, לא כולל שבתות, חגים, ערבי חג ומועדי ישראל.